terug naar nieuwsoverzicht

Het jaarverslag van bkkc staat online. We blikken terug op 2016. Het jaar waarin het beleidsplan 2013-2016 werd afgerond en waarin we vol enthousiasme aan de slag gingen met het beleidsplan voor de komende periode: 2017-2020: De kracht van verbindende kunst en cultuur!

We werkten aan het versterken van de Brabantse culturele sector door in te zetten op cultureel ondernemerschap en de doorontwikkeling van de TalentHub. En we verbonden makers met opdrachtgevers uit andere domeinen zoals de zorg en agrofood.

We tekenden de huurovereenkomst met de gemeente Tilburg voor huisvesting in de LocHal. In 2018 onze werkplek, samen met Bibliotheek Midden Brabant, Seats2Meet en Kunstbalie. We intensiveerden de samenwerking met Cubiss, Erfgoed Brabant, Brabant C en Kunstbalie en sloten een succesvolle eerste editie van het impulsgeldenprogramma af.

Verder organiseerden we weer een gevarieerd palet aan bijeenkomsten waar partijen uit de culturele sector in de breedste zin van het woord elkaar ontmoetten en kennis deelden. Een compleet overzicht van onze activiteiten vind je in het jaarverslag. Veel leesplezier!

Ons financieel jaarverslag 2016 kun je hier bekijken.